Vår i luften

Goddag! Nu är det dags för en liten veckosammanfattning av föregående vecka, min första efter min lilla paus. Förra veckan erbjud rätt så bra väder. Jag jobbade morgon och fick ta del av solen genom fönstret istället. Det var faktiskt en fin och rolig vecka, en av de bättre faktiskt. Jag känner att från och med mars så blir det som en nystart för mig, jag får trycka på reset knappen och börja från början. Med en ny lägenhet så känner jag att det kommer bli bra. Jag ska lämna mina hjärnspöken i den gamla och skapa nya rutiner och fokusera på mig själv helt enkelt. Ser så framemot flytten!
 
Här kommer lite bilder från föregående vecka:
 
promenderade förbi en släktträff och fick syn på den fula ankunge. Det var rätt så roligt!
 
en kväll var jag riktigt sugen på lösgodis men affären jag gick till hade väldigt dåligt utbud, så jag provade att mixa dehär tv påsarna och det blev en succé. Jag hittar sällan en påse som faller mig i smaken när jag vill blanda lakrits, choklad och lite fruktgodis. Så det här var en bra kombo. Rekommenderar!
 
två frukostar på jobbet, overnight oats med banan och lite nötter och till höger två mackor med kokt ägg och äpple! mums! och kaffe såklart, massa kaffe!
 
min utsikt när jag har min paus på jobbet, det var dessutom en vacker dag. solen sken och snön höll på att börja smälta. det kändes som vår i luften!
 
här tittade solen även in i min lägenhet. jag och Aurora mös medan vi åt frukost!
 
lycklig efter att jag fått nycklarna till min nya lägenhet. kan knappt vänta innan jag flyttar in!
 
vi avnjöt en massiv brunch på Gustav Wasa. Jag skojar inte, det här var nog den bästa brunchen jag någonsin varit på. Vi fick även in ett glas cava. 
 
vi fortsatte den dagen med lite vinprovning, spel och bastu.
 
fler bilder kommer senare från denna kväll. men kan garantera er att dethär var en superbra avslutning på veckan!
aakkoset - brunch - den fula ankungen - fredagsmys - frukost - gustav wasa - lösgodis - overnight oats - veckosammanfattning - vinkväll - vårkänslor
2
Pauline

såg ut som en härlig vecka på dessa bilder :)

Svar: eller hur! Det var det verkligen! :)
Hemma Hos Felicia

Emelie

Blev superhungrig av ditt inlägg 😅

Svar: hahah!! :D
Hemma Hos Felicia