Blogvember Challange

Jag blev utmanad av Rebecka att göra Blogvember Challange som härliga Ida har kommit på. 
 
Jag har bloggat så länge jag kan minnas (okej sedan åttan) och det är så roligt att se hur jag har utvecklats. Det är dock synd att jag inte har kvar min förra blogg, haha jag skulle nog ha något att skratta åt då. Men tur att jag har sparat alla bilder. Men det roligaste med att blogga måste nog vara all respons jag får. Jag blir alltid lite extra glad om jag får en positiv kommentar. Det förgyller min vardag! 
Väldigt svår fråga, om jag ska vara ärlig tycker jag inte att min blogg sticker ut på något sätt. Det är kanske något jag skulle vilja ändra på. Jag är inte så jättebra att redigera eller göra collage, så mina bilder är mycket enkla. 
Jag hoppas jag har kommit fram till något som gör att min blogg sticker ut mera, kanske jag har ändrat min design, bytt bloggportal eller något i den stilen. Jag ska också försöka komma fram med intressanta inlägg som väcker intresse för er läsare. 
Jag minns än idag när jag hamnade på Blogg.se:s första sida, och det är redan två år sedan. Spana in inlägget HÄR. Den dagen var jag superglad. Statistiken var skyhög. Vet inte om jag har haft något inlägg som jag har varit extra stolt över, men just detta inlägg glömmer jag aldrig! 
När jag vill ha inspiration söker jag mig oftast till instagram/tumblr, men ibland kan jag även kika in på ett par bloggar. Janni Deler och Josefin är två bloggare som inspirerar mig till tusen. Om ni har läst senaste Veckorevyn så kunde ni läsa en artikel med Josefin. Mycket inspirerande. (hon har också nyligen kapat av sitt hår, så de dagar jag har en dålig hårdag klickar jag in för extra inpiration) 
 

Nu är det då min tur att nominera tre bloggare att göra denna challange. Jag nominerar Elin, Natalie och Jennie
 
 
Blogvember challange - Finlandssvenska bloggare - november
1
Nora Cederin

Svar: Åh tack!! :)